پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

نی نی خوشگله

دو سال و نه ماه و پانزده روزگی پارساطلا

1391/2/17 17:06
نویسنده : مامان پارسا
238 بازدید
اشتراک گذاری
دو سال و نه ماه و پانزده روز از بهترین روز زندگیمون می گذرد و هر روز زندگیمون با وجود این هدیه الهی خداوند شیرین تر می شود شیرینکاری ها خیلی زیاده که خیلی وقتها فراموش می کنم بنویسم در ماه گذشته ما رفتیم کرج و با روفیا خانم پارک رفتیم خیلی خوب بود و به قول پارسا خاله زهرا و عمو حمید دستتون درد نکنه

28 دی ماه هم به مشهد رفتیم که واقعا عالی بود و به پارسا خیلی خوش گذشت عاشق دسته های عزاداری بود ولی وقتی بهش نزدیک می شدند می ترسید می گفت من و بغل کن مامانم اینا هم مشهد بودند البته هتل هامون یکی نبود ولی دو روز اخر امدند هتل ما مشهد خیلی شلوغ بود خیلی خیلی ولی واقعا شور خاصی داشت تو روزهای شهادت امیدوارم امام رضا همه را حاجت روا کند حاجت ما را هم بدهد.........آمین... راستی پارسا هم برای همه دعا کرد

پارسا شعر باز باران را کامل یاد گرفته و برای همه می خونه فقط وقتی می رسه به جنگل دیوانه غران مشت می زد ابرها را ........می گه جنگله دیوانه بودهههههههه

اخر صددانه یاقوت هم برای اینکه اذیت کنه و بخندیم می گه اسمش ستارست

دیروز داشت به زیر لبش دست می زد گفتم چی شده گفت چونم را کندم گفتم چرا گفتم نمی دونم بزار برم تو اینه ببینمممممممم اصلا باورم نمی شه بعضی وقتها یه حرفهایی می زنه که شاخ در می اریم

از وقتی از پوشک گرفتمش هیچ مشکلی نداریم فقط بعضی شبا جاش خیس می شه اجازه هم نمی ده پوشکش کنم اگه صبح بلند بشه ببینه سریع می گه مامانننننن بیا ببین کی من و پوشک کرده من بزرگ شدم  زود در بیارش یه روز داشتم براش توضیح می دادم که اشکالی نداره شبا بیدار شو که جیش نکنی بریم دستشویی همه بچه ها گاهی جیش می کنن سریع گفت اون وقت مامانشون بهشون چی می گه....

 منتظر عکسهای جدید ما باشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)