پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

نی نی خوشگله

26 ماهگی گل پسرم

1390/9/20 14:49
نویسنده : مامان پارسا
414 بازدید
اشتراک گذاری

مهمترین رویدادهای این ماه سوم خرداد روز مادر و 26 خرداد روز پدر بود که این دو روز بسیار مهم و عزیز را به همه پدر و مادرها مخصوصاً پدر و مادر خودم که هم برای من پدر و مادری کردند هم برای پارسا تبریک می گویم و  دعا می کنم که خدا سایه همه پدر و مادرها را روی سر ما بچه ها نگهدارد و همیشه سالم باشند .... آمین..................در اینجا جا دارد به خانواده پدری ام و خانواده عموی عزیزم تسلیت بگم که امسال بدترین روز پدر و مادر را داشتند........مادربزرگم و عموی عزیزم کاش بدانید نبودنتان و تا ابد ندیدنتان دلیلی نیست برای از یاد بردنتان ...روحشان شاد

      شیرین کاری های پارساطلا

موقع خواب که می شه می گه من برات قصه بگم و همه قصه ها رو خوب بلده و با آب و تاب تعریف می کنه هر چی هم می گیم می گه باشه( به صورت کشیده) جدیدا حرف که می زنه بعدش از ما می پرسه........... من چی گفتم.....شعرهایی که خیلی خوشگل و کامل می خونه : خروس زری، یه توپ دارم قلقلیه ، گنجشکک اشی مشی لب بون ما نشین ، عروسک خوشگل من ، اهویی دارم خوشگله ، مورچهع و شعرهای دیگه که بیشتر اونها رو مامانم یادش داده

دامنه یادگیری لغات انگلیسی هم فراتر رفته و هرجا کتاب می بینه سریع می گه بوک یا نمک برمی داره می گه سالت یادگیری انگلیسی را مدیون بابارضا یا به قول پارسا بابا صدا هست تازه جالبتر اینکه مامانم کلی ترکی هم بهش یاد داده.....تعطیلات هم رفتیم شمال که به پارسا خیلی خوش گذشت پسرم ناهارخوران ، آبشار کبودوال و اینچه برون را هم دید و بسیار بهش خوش گذشت

 
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)