پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

نی نی خوشگله

موفقیت بابارضا و خبرهای خوب

1390/9/20 14:49
نویسنده : مامان پارسا
357 بازدید
اشتراک گذاری

پایان نامه بابا رضا در جشنواره ابوریحان به عنوان پژوهش برتر معرفی و انتخاب شد و روز 14 تیر ماه مراسم تقدیر و تشکر برگزار گردید و قولهای زیادی دادند که امیدوارم یکی از انها که دکترای بدون کنکور بود به واقعیت بپیوندد ..من و پارسا هم بهش تبریک می گیم ... بابارضا جون امیدواریم همیشه موفق باشی


7 تیرماه امتحانات دوره فوق لیسانس من هم تموم شد و یه نفسی کشیدیم تا بریم سراغ پایان نامه دیگه اونقدر درس خونده بودم که وقتی پارسا رو صدا می کردم می گفت من درس دارم نمی یام الهی بمیرم برای بچم که خیلی بهش سخت گذشت ولی تموم شد


راستی بالاخر ددیست و هفت را 8 تیرماه تحویل گرفتیم و ببعی کشتیم ( که در اینجا جا داره از بابای عزیزم به خاطر زحمتی که کشید تشکر کنم و خسته نباشید بگم) اینم ببعی بیچاره

 
 روز جمعه به همراه روفیا جون ومامان و باباش که اومدند خونه ما رفتیم شهمیرزاد باغ دوست بابا رضا که خیلی خوش گذشت پارسا تا می تونست بازی کرد اونم خاک بازی با کامیون و لودرش که اونجا خانواده پدر پارسا هم به ما پیوستد و بعد به خونه برگشتیم  

  

 ۱۶ تیر هم  یه مهمون بسیار عزیز داشتیم که  با هم رفتیم کیاسر مهمون عزیزمون هم  یکی از دوستان نی نی سایتی کلوب فروردین 88 ترنم خوشگل و ناز به همراه پدر و مادر عزیزش بود که واقعا ما رو خوشحال کردند امیدوارم بهشون خوش بگذره و همیشه پیش ما بیان و ممنون که با آمدنشون باعث شدند به ما هم بیشتر خوش بگذره

 
 
   


*********تولدت مبارکککککککککککککککککک********** 

فردا ۲۱ تیر ماه تولد بابارضای مهربون هستش که در اینجا جا داره من و پارسا تبریک بگیم و با تمام وجود اعلام می کنیم: بابارضا دوستت داریم تولدت مبارک و خدا سایه مهربونت رو همیشه بالای سر ما نگهداره و ان شالله ۱۰۰ ساله شی نه ۱۲۰ساله شی نه ۱۲۰ سال کمه ان شالله زنده باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)