پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه سن داره

نی نی خوشگله

هشتمین سالگرد عروسیمون و عکسهای یلدای 91

1392/1/26 14:56
نویسنده : مامان پارسا
1,081 بازدید
اشتراک گذاری
امروز سوم دی ماه ۹۱ هشتمین سالگرد ازدواج من و بابا رضا ست و خدا را شکر ثمره عشقمون پارسای عزیز را داریم . خدایا به خاطر تمام لطفی که به ما داری ممنون و شکرگذاریم  من و پارسا از دیروز به دنبال تهیه وسایل برای جشن خودمونیم و می خوایم بابا رضا را سورپرایز کنیم قربون پسرم برم من که انقدر حرف نگهداره و به هیچکی نگفت من فکر می کردم به خاطر مشغله رضا یادش نمونده ولی امروز صبح ساعت ۶.۵ من و با این پیام سورپرایز کرد:

خوبان دائمی اند و ماندگار،مناسبتها تنها بهانه ایست تا از بهترین ها یاد کنیم.آسمانت آبی و دلت از غصه دنیا خالی.هشتمین سالگرد ازدواجمون مبارک



بازیهای پارسا و بابارضا

شکهای حیوانات شامل پلنگ، میمون و شکل یک فروشنده که پسته خریده

در اینجا شروع می کنه به تنبک زدن و می خونه به ناوند خداوند بخشنده و صدای زنگ (ورزش باستانی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)