پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه سن داره

نی نی خوشگله

روز مادر و روز زن مبارک

1392/4/16 14:46
نویسنده : مامان پارسا
226 بازدید
اشتراک گذاری

مالکیت آسمان را به نام کسانینوشته اند که دلی آسمانی دارند

روز مادر یعنی به تعداد همه روزهایگذشته تو صبوری

روز مادر یعنی به تعداد همه روزهایآینده تو دلواپسی

روز مادر یعنی به تعداد آرامش همهخوابهای کودکانه تو بیداری

روز مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگیدست هایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد

روز مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدنزنی که نواشگر همه سال های دلتنگی تو بود

روز مادر یعنی باز هم بهانه آغوش مادرگرفتن .........................

11 اردیبهشت تولد حضرت فاطمه (س) و روز مادر به همه مامانهای مهربونمخصوصاً مامان خودم که واقعاً هم برای ما و هم برای نوه ها مخصوصاًپارساطلا مامان نمونه ای بود را تبریک عرض می کنم امیدوارم خدا اجرشون بده و سایهآنها بالای سر ما بچه ها باشه........... آمین


تقریباً دو هفته می شه که پارساداره می ره مهد دیروز مرخصی گرفتم و خودم بردمش ، مدیر مهد می گفت واقعاً باید ازمامانت تشکر کنی من تو این همه مدت مادربزرگی به صبوری مامانت ندیدم خیلی خوب باما همکاری می کنه و چقدر با عشق و محبت با پارسا رفتار می کنه راست می گه مامانمحتی بهتر از ما پارسا را نگهداری می کنه الان 4 ساله مامان از کارش کناره گرفته ودر اختیار پارساست خدا نکنه یک روز کاری پیش بیاد من درمانده می شم ولی واقعا نمیدونم چطوری باید ازش تشکر کنم خودم می دونم و به قول رضا ما هیچ وقت نمی تونیمزحمات پدر و مادرم را جبران کنیم فقط از خدا براشون سلامتی می خوام و عمر باعزت وزندگی شاد و موفق

به نظر من مادر بودن فقط به دنیاآوردن نیست نگهداری و حمایت از همه مهم تر است مخصوصاً در سنین بالاتر امیدوارمبتوانم مانند مادر خودم مادر نمونه ای برای فرزندم باشم  پارسا دیروز من و برده بازار کهبرای ویلاجون و سمیراجون مدیر و مربی مهدش کادو خریده تا امروز به آنها هدیه بدهد.

امروز صبح بزرگترین هدیه به من این بود که پارسا خواب الود زنگ زده و می گه روزت مبارک و اس ام اس زیبا از همسرم دومین هدیه بود دستتون درد نکنه عزیزانم


توت فرنگیهای باغچه مامانم اینا فقط متعلق به پارساست

اینم دوستان عزیزم زحمت کشیدند که پارسا دوباره شمعهای تولد را گذاشت و فوت کرد

این عکس را در صبح روز تولد پارسا گرفتم۲۹/۱/۹۲

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)