پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه سن داره

نی نی خوشگله

پارساطلای مستقل

1392/4/16 14:46
نویسنده : مامان پارسا
231 بازدید
اشتراک گذاری

من هنوز بعد از چهارسال و یک ماه اتاق خواب پارسا را جدا نکرده بودم البته راستش خودم بیشتر وابسته ام و همیشه بااینکه بابارضا اصرار داشت ولی یه جورایی انجام نمی دادم تا اینکه در این مدت که به خونه جدید اومدیم و  پارساطلا صاحب یک اتاق بزرگتر شد و به عبارت دیگه اتاقی که مخصوص خودش شد و چون ۳ اتاق خواب داریم  کتابخانه و کامپیوتر هم در اتاق کار رفت و پسرم خودش دکوراسیون اتاقش را چید و سقف را پر از ماه و ستاره کرد و همش عاشق اینه که شب چراغ خاموش بشه و ستاره ها روشن بشه خلاصه اینکه یک شب با هم خوابیدیم که وسط شب بردمش تو اتاق خودمون و لی دیشب کلی اصرار که برم تو اتاق خودم بخوام اولش با بابارضا و بعد با من روی تختش خوابیدیم که خوابش برد و من رفتم اتاق خودم  و صبح با این صدا من را بیدار کرد که مامان  من و تنها گذاشتی  بهش گفتم پارسا از تخت نیفتادی؟ گفت چرا دوباره اومدم خوابیدم


جشن پایان پیش دبستانی ایناز جونم

 

 

پارسا و مرصاد همسایه جدید در حال رنگ امیزی با رنگ انگشتی

پارساطلا بعد از حمام (البته به قول همه مامان سهیلا کوچک می شود)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)